Sjuk =/

Igår började jag må illa och se konstigt. Inga hallucinationer haha ;P Dock känns det som att ena ögat inte riktigt hänger mig. Har tappat lite av synfältet precis som det brukar bli när jag får migrän. Dock var det längesen jag hade det men... har ju inte ont i huvudet så känns inte som det skulle vara det. Har märkt att jag börjat se dåligt på vänster öga och tycker det blir svårare att läsa ju längre tid det går. Ska nog ta och kolla synen :) Vet inte vadf detta plötsliga anfall beror på men jag har haft virusinfektioner innan som satt sig på ögonen så jag kanske har en tendens till det. Hoppas på att bli frisk så att jag kan gå till skolan imorgon!

Puss
//Ippa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0