Torsdag

Heej!
Inatt har varit en helvetes natt. Jag kan inte sova när det är varmt. Dagge gillar att sova i värme. Jag går och skruvar ner elementet medan han skruvar upp. Till råga på allt vaknar vi vid 3-tiden inatt av att fulla grannar kom hem och skulle ha efterfest. Det spelades "Sexy bitch" på högsta volym. Irriterande. Om jag skulle gått upp jättetidigt imorse hade jag gått och slagit ner de allihopa. Okej på helgen, men vardagar ... big NO-NO! Cyklade hem imorse och nu sitter jag här och har fortfarande inte gjort vid mig. Ska vara i skolan klockan 13. Ska ha IVP-seminarium. Drygt... speciellt eftersom vi knappt hittade några fel i den vi skulle granska. Sånt är livet. Slutar klockan 16 och sen är det träning klockan 17. Efter det blir det mest slapp och sen tv ikväll of course. Mammas pojkar och paradise hotel :)

FEST IMORGON! Boom.
//Ippa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0