3 is the magic number

Tre saker jag inte förstår mig på:
- Människor som inte har ett liv utanför sitt förhållande
- Barn som skaffar barn
- Varför det är 20-årsgräns på systemet men 18 på puben. Hej dubbelmoral!

Tre saker jag gör just nu:
- Skriver
- Sneglar i fysiologiboken
- Lyssnar på skällande hundar

Tre saker jag vill göra innan jag dör:
- Gifta mig
- Skaffa barn
- Bo på SPA en månad i sträck och få behandlingar varje dag

Tre saker jag kan:
- Jag kan mycket om kroppen
- Rida
- Dricka mycket alkohol

Tre saker jag inte kan:
- Slå kullerbytta
- Vara pigg på morgonen
- Äta fisk

Tre saker jag skulle vilja lära mig:
- Ta hand om mig själv och min kropp bättre
- Minnas saker mer än 10 sekunder efter jag lärt mig dem
- VAD vill man INTE lära sig?!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0