Dagen efter...

Gårdagen var en lite sidådärkväll. Till en början var det skitkul. Hemma hos mig hade vi skoj :) Men när vi kom ut hände det en sak som förstörde hela kvällen. Jag blev verkligen helt förstörd. Det känns som allt är mitt fel fast jag vet att det omöjligt kan vara så. Jag kan inte styra andra människor även om jag skulle vilja ibland. Blev i alla fall så sjukt ledsen och besviken och det är jag idag också. En viss människa är aldrig mer välkommen i mitt hem och om han så mycket som tar kontakt med någon av mina vänner igen... ja, då förvandlas jag nog till någon jag inte känner igen. Det känns riktigt tråkigt att behöva känna så för en människa.

Men med mina tjejer hade jag kul. Det har jag alltid :)

Idag blir en lugn dag... film och käk typ. Känns skönt. Fy fan vad jobbigt det var att städa här btw. Inte kul att torka 200 kvm golv 3 gånger. Och fatta vad mycket flaskor, burkar och skit. Herregud... dricker vi verkligen så mycket.
Nej nu blir det inga förfester på ett tag. Det är jobbigt faktiskt...

Byebye, pics kommer senare.
//Ippa

Kommentarer
Postat av: helelen

Det är inte förfesterna som är jobbiga, vet du. Det är sanerandet efteråt... ;)



Människor som beter sig som man inte förväntar sig gör så osannolikt ont i hjärtat! Jag vet, som du vet...

Ring imorgon om du vill kräka av dig, eller kom upp och fika eller något. Jag är hemma.

Kram

2009-02-28 @ 19:54:28
URL: http://tusenstjarnor.blogspot.com
Postat av: Micca

baby baby! det är inte ditt fel, det är ingens fel förrutom personen i fråga.

Love you! Hoppas du o dagge får en underbar kväll <33

2009-02-28 @ 20:17:46
URL: http://miccii.blogg.se/
Postat av: Selda

Tycker de va jävligt dålig stil av personen i fråga,man kan inte skylla på något! Hoppas han ber om ursäkt för de e de MINSTA man kan göra..och de e verkligen inte ditt fel Filippa hjärtat...

2009-03-01 @ 23:47:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0