Ny våg :S

Vi har köpt en ny våg, en sån som mäter fettet och muskelmassan. Stämmer kanske inte så bra, men kul att se förändringar. Insåg dock att jag väger på tok för mycket. Vad fan gör jag för fel? Tränar så mycket jag hinner och äter som jag brukar, normalt helt enkelt. Äter inte överdrivet mycket skräp ändå. Antar att det är lite skillnad rent träningsmässigt. Under gymnasiet tränade jag runt 4-6 gånger i veckan... nu är jag glad om jag hinner 2 gånger... sen blir man ju äldre och äldre och kan inte äta lika mycket som förr för att hålla sig i form.

Så när tentan är över, då ska fläsk brännas kan ni tro. Hah ;P
(Måste tillägga att jag har minskat 2 kg i fett om vågen stämmer) GÖTT!

Puss
//TjockisIppa :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0