Otrohet är det värsta som finns

Jag förstår bara inte. Hur kan man säga sig älska en människa när man faktiskt inte gör det? Hur kan man ena stunden ligga i sängen tillsammans med sin partner för att några timmar senare gå ut på stan och träffa sin "älskare". Hur FAN är människor funtade? Vad är hela idén med att ha en partner då?

Ja, för mig finns det många frågetecken angående detta. Det gör så jävla ont att se människor lida. För det gör verkligen ont. Så sjukt jävla ont. Föreställ er 1000 knivhugg i bröstet. Ungefär så känns det, omsatt i psykisk smärta.

För vissa kanske detta är en bagatell. "Gå vidare" säger många. Men för mig är detta det jävligaste som finns.
Jag vet hur det är att vara den tjejen.

Jag vet hur det är att vara den som ligger brevid någon hon älskar och samtidigt få känna doften av en annan tjejs parfym. Det är något jag inte ens vill önska min värsta fiende.



"My heart can't possibly break when it wasn't even whole to start with"


Kommentarer
Postat av: Veronica

Folk kanske har ett öppet förhållande;-)

2009-02-17 @ 15:01:31
URL: http://lizardqueen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0