Söndagens planer + veckoplanering

Idag, söndag, ska jag bara plugga. Jag ska plugga tills jag bokstavligt somnar vid skrivbordet. Sen kommer D och då ska vi väl se på film eller något annat :) Så det är min dag det... eller ja just det... jag ska städa ovanvåningen också. Crap.

Veckoplanering
Måndag; Skola 9-14.30, plugga fysiologi
Tisdag; LEDIG, plugga fysiologi + opponering
Onsdag; Skola 9-12, plugga fysiologi
Torsdag; Skola 13-16 (opponering), plugga fysiologi
Fredag; LEDIG, plugga fysiologi
Lördag; TENTAN 10-14, göra hemtenta
Söndag; LEDIG, göra hemtenta

Som ni ser... finns ingen tid för något annat än skolan... men om några veckor blir det förhoppningsvis lugnare. Vägrar tro att det ska vara såhär i 3 år. Tror inte det heller för jag har hört en del som talar ont om denna kursen.... den är ju inte jätterolig precis... ;P

Jaja, dags att sätta igång!

//Ippa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0