1 Januari 2009

Hej!

Igår var det som ingen säkert missat nyårsafton. Kul att träffa nya människor, absolut. Men såklart fattades någonting - mina vänner. Huvudsaken var dock för mig min älskade pojkvän. Tur att jag har honom : ) Nyårsafton borde vara en sådan dag/kväll då man pratar om det gångna året, framtidsplaner, hur det ser ut inför 2009... istället satt jag mest i ett hörn för mig själv. Det var längesedan jag kände mig så ensam. Det var längesen jag mådde så dåligt. Ingen bra start 2009... hoppas inte det inte symboliserar vad som komma skall.

Idag är det plugg som gäller för jag har nämligen tenta imorgon, omtenta... how fun? Hoppas på bättre lycka denna gången, annars vet jag helt seriöst inte vad jag gör. Hoppar av? Kanske inte ska ta händelserna i förväg... men ja =/

Just nu känns allting bajs. Jag känner bara för att lägga mig under täcket och aldrig mer vakna. Så ni kanske förstår min känsla.

//Ippa


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0