ÅHHH!!!!!

Nu har jag suttit här sedan 14.00 med bara små, kort raster för att gå på toa och käka och sådant... Börjar bli så sjukt less på detta nu!... eller ja det var jag för läääängesedan... but still.... ;P
Har rättså många sidor kvar att gå igenom.... när jag sammanfattat klart det avsnittet jag håller på med nu så ska jag ta en dusch som belöning... sen kör jag igång igen.... tanken är att jag ska ha hunnit ta mig igenom hela boken idag... så är det bara att repetera så gott det går hela dagen imorgon...

När jag till slut blivit godkänd i denna kursen så ska jag fan ta mig fira. Så alla som vill festa med mig då, boka in det någon gång till sommaren ;)

Köss
//Ippa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0