Det börjar bli lite enformigt det här...

Att läsa i boken.... gud vad mycket jag läst nu, och ändå är jag 99 % säker på att jag inte kommer fixa det. Jag har suttit här nu hela jävla julen... usch vad det är enformigt! Tur att min älskling tog med mig ut på en tur, komma ut lite : ) Nu ska jag snart ta en paus i plugget och åka och sola med mamma, få lite färg på min likbleka kropp. Ska bli skönt : )

Längtar för övrigt tills imorgon eller på tisdag då jag äntligen ska få träna igen : ) Har blivit lite addicted nu på senaste tiden.... kan bero på en hel del saker, hmmm...  dels för att mina armar är väldigt svaga nu för tiden, dels för att jag behöver komma ner till min normala vikt. Snart så, men det händer ju inte över en natt. Sen tycker jag dessutom att det är roligt också. Perfekt att ha träningen som egentid... komma bort från allting och få en liten stund för sig själv. Underskattat, säger jag bara.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0