En paus i mitt pluggande...

Nu har jag suttit en timme med fysiologi och en timme med den jävla uppsatsen. Mitt i allt plugg kom jag på att jag är sjuk sugen på pannkakor. Min älskade pojkvän kanske känner för att vara lite romantisk och göra lite sånna till mig? Vore ju himla bra. Det bästa med att bo hemma är att mamma ibland känner för att laga sånt som jag är sugen på. Sånna dagar gillar jag. Idag fick jag nöja mig med Ärtsoppa och knäckebröd. Gott faktiskt, men inte alls lika gott som pannkakor.

Nej.. en timme till med fysiologiboken, sen några timmar med D : )

LAVJO!
//Ippa


Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag vet inte vilken baskurs men det är vår första mattekurs. Vi använder boken ''Läkemedelsberäkning och läkemedelshantering'' :P



Jag gick i omvårndad på gymnasiet :P



Du, angående tentan jag ska ha. Det är alltså en salstenta (om det heter så) och vi ska ha prov på Etik, filosofi, omvårdnad och lagstiftning. Så jag vet inte hur jag ska klara det. Många sidor man ska läsa, har du nån bra tips???? =)

2009-01-27 @ 20:23:15
Postat av: Ferhat

Jag vet inte vilken baskurs men det är vår första mattekurs. Vi använder boken ''Läkemedelsberäkning och läkemedelshantering'' :P



Jag gick i omvårndad på gymnasiet :P



Du, angående tentan jag ska ha. Det är alltså en salstenta (om det heter så) och vi ska ha prov på Etik, filosofi, omvårdnad och lagstiftning. Så jag vet inte hur jag ska klara det. Många sidor man ska läsa, har du nån bra tips???? =)

2009-01-27 @ 20:23:39
URL: http://ferhat.blogg.se/
Postat av: Ferhat

Du, angående tentan jag ska ha. Det är alltså en salstenta (om det heter så) och vi ska ha prov på Etik, filosofi, omvårdnad och lagstiftning. Så jag vet inte hur jag ska klara det. Många sidor man ska läsa, har du nån bra tips???? =)

2009-01-28 @ 00:36:38
URL: http://ferhat.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0