Första terminen avklarad

1 av 6 terminer är avklarade. Och vet ni vad? Det har gått så SJUKT fort. Snart är jag färdig ffs : ) Jag klarade min tenta idag, finally : ) Så glad. Har vinden vänt? Verkar gå lite bättre nu... fysiologin fastnar mer och mer och så klarade jag ju det idag vilket innebär att jag gjort färdigt två hela kurser och har bara 1 tenta kvar sen har jag klarat 3 : )

Weee så skönt! Blev lite avundsjuk idag på alla som tog examen idag... lärare, sjuksköterskor och annat. Alla var typ finklädda idag i skolan. Vilken känsla : ) Grattis till alla som examinerades idag i alla fall! Hoppas ni trivs med det som ni slitit med i alla år!

Ikväll är det fest som gäller! Ska bli skitskoj! 4 stycken blir vi. Ska käka tacopaj och så som jag ska börja göra snart!

Puss på er, ha en trevlig helg!
//Ippa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0