Ippa blev lite brunare (eller ja, mindre blek...)

Jag brukar sällan se resultat när jag solar utan det tar väldigt lång tid för mig att få färg när jag solar solarium. Till skillnad från vissa vänner till mig som bara behöver sola en gång i månaden... Jag antar att det beror på att jag har ett ganska tåligt pigment. Mamma är brun året om och dessutom nästan svarthårig, pappa likaså. Jag antar också att det beror på att jag är för feg. Jag hatar att bränna mig... det gör så jävla ont, och är fult dessutom. Så jag fegar och tar hellre för lite soltid än för mycket, vilket kanske är klokt.

Jag nämnde det där med mina föräldrar ovan. Blev det fel i DNA:t någonstans? Eller varför blev jag så jävla ljus? Okej, jag är ju inte så ljus som jag är nu i med att det är färgat... but still. Ingen som tror på att min mamma är svensk :S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0