Jävla sjukdom!!!

Så orättvist, så jävla fel!!!

Läste nyss Maddes blogg och jag blev bara så... tom på något sätt. Varje dag dör människor av olika sjukdomar som vi än så länge inte funnit något botemedel mot. Hjärt-kärlsjukdomar, AIDS, cancer...
Fy fan alltså, dessa jävla sjukdomar.

Och det var någon som sa till mig att allting har en mening...

Kan inte ens föreställa mig hur hennes familj har det just nu.. hennes mamma, pappa, syskon och pojkvän. Hade min pojkvän dött så hade jag följt med honom ner i graven. Hur fan klarar man att leva vidare? Tycker det är så sjukt starkt... en annan är inte lika stark.

"Vi ska alla en gång dö"
Citat ur "Mannen med den vita hatten"  - KENT
Sure... men det var ingen som sa när...

Kommentarer
Postat av: Ferhat

SV: Men har det gått bra med dina andra tentor da? :D

2009-01-21 @ 07:34:59
URL: http://ferhat.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0