Ledsen, besviken... whatever.

Jag har inte tid med att vara ledsen. Inte nu när jag har min viktigaste tenta snart. Jag har inte tid att känna mig ensam nu, inte NU!!! Jag har annat att tänka på....

Tänk... alla tre dagar på detta året har jag suttit här vid mitt skrivbord... bara suttit här och läst och haft det skittråkigt. Jag har inte tid att tänka på annat än den förbannad fysiologin. Jag har fan ta mig inte tid att känna mig för, men ändå är det de ända jag gör.

Det är så förbannat onödigt.
Som om helt världen fortsätter utan mig.

Men annars får ni ju ha det så kul ikväll... ni som ska festa, umgås med vänner eller vad ni nu ska göra.
Jag är inte bitter, inte alls. Bara så jävla irriterad på människors värderingar, på andra människors attityd till andra.

Fuck that.
Snart så får man väl gifta sig med fysiologiboken också.
Det är väl den jag får ta en drink tillsammans med ikväll.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0