Mår bättre

Vi sårar varandra, men det bästa är att det är ömsesidigt och att vi då kan förlåta varandra.

Hemma från skolan nu... jävla databaser.. varför ska man behöva söka i dem? Kan de inte bara ha det i pappersform ;P Mycket smidigare ;P

Alla ni som försöker nå mig på min telefon... mitt nummer är avstängt.. så jag kan inte skicka tillbaka eller ringa. Telenor har slarvat bort min faktura så jag har inte fått den... och då trodde de att det var jag som inte betalat in pengarna när jag i själva verket inte ens fått den. Sjukt irriterad är jag nu!!!! Ska försöka fixa det!

Grattis till Lion säger vi idag som fyller 2 år!! Grattis lillgrabben, Ippa's darling!

Kommentarer
Postat av: Sanna

Trevlig blogg =)

Spana gärna in min och lämna en kommentar till inlägget. Skulle uppskattas eftersom jag är hemma och är sjuk idag :/

2009-01-20 @ 13:42:05
URL: http://sannawiberg.blogg.se/
Postat av: Micca

Telenor sucks ibland! :S



Han tackar så mkt, hans ippa är ju bäst :)

2009-01-20 @ 15:25:16
URL: http://miccii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0