Min dag idag

Godmorgon!

Min dag ser ut som så att nu har jag nyss käkat frukost, sen ska jag göra vid mig strax... ska se normal ut för en gångs skull idag ;P. Sen ska jag till skolan och redovisa hemtentan, flörta lite med opponenterna ; ) Sen blir det hem igen för att plugga fysiologi. Börjar bli stressad nu fast det är 3 veckor kvar :S Kanske tar en promenad idag igen... det är ganska skönt : ) Klockan 20 ska jag hem till Sebbe för att träffa honom och Mim : ) Ska bli trevligt! Men mindre trevligt att sitta brevid dem då de lär vara svarta i hyn efter två veckor i Egypten. FUSK!!!! Men om jag sitter i soffan så sitter ni i köket. Deal?

För övrigt går det bra med min loose weight-grej. 1,5 kg sen i måndags : ) Ja, jag har väldigt lätt för att gå både upp och ner i vikt : )

Nej nu har jag sån fet ångest så jag vet knappt var jag ska ta vägen... kan inte skriva detaljer i min blogg dock p.g.a olika anledningar... men tänk er att ni ska ta ett stort beslut just idag och ni fortfarande inte bestämt er :S

Nej... nu blir det smink!
//Ippa


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0