Ny vecka - måndag : )

Hej!

Idag är jag på riktigt bra humör, vilket är ovanligt nu för tiden mest beroende på alla måsten som man alltid har...
Var i skolan sen från klockan 10-12 med Sandra och Maria. Försökte göra lite uppsats men det gick... sådär. Usch, vad ska vi ta oss till?? Efter skolan i alla fall så träffade jag Dagge så vi gick till Rosegarden och åt lunch. Fint med buffé. Tjockisbuffé höhö. Tur man ska träna ikväll ;P Sen gjorde vi stan osäker och gick runt i affärer : )

Nu sitter jag här och ska plugga fram tills det är träningsdags! Efter träningen blir det väl mer plugg I guess. NAJS???

Slänger in en veckoplanering;
Måndag; Plugg, träning, plugg
Tisdag; Skola 9-12, grupparbete, plugg
Onsdag; Grupparbete + plugg, träning
Torsdag; Skola 10.30 - 15, plugg, träning
Fredag; LEDIG, plugg, Middag+Bio med D, Mim & Sebbe
Lördag; Jobba 12-17, plugg
Söndag; Plugg...

Som ni ser, skolan tar över denna vecka och även nästa... för den 7 nästa lördag har jag en fet omtenta... + att dagen innan dess ska en hemtenta vara inlämnad... och nu på måndag är det inlämning av vårt paper. I'm going under!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0