Sick of it...

ÅHHH längtar redan till 2010.... detta året har än så länge varit PISS! Jag har knappt något socialt liv för jag sitter bara hemma och pluggar hela tiden, ändå vill det inte sig på den fronten heller. Jag pluggar som ett as men ändå klarar jag inte vissa tentor. How come? Kanske för att motivationen ligger nere i botten någonstans? nee... just nu existerar den inte. Detta beror på att jag behöver lite ledighet.... vill ha ledighet! Snälla sommaren, kom nuuuu!

Skjutsade D till jobbet nu imorse så jag kom upp i tid iaf, annars hade jag fortfarande sovit... och en bra stund till. Men nu är det plugg som gäller, sen ska jag ut och promenera en runda eftersom jag inte kan träna med min superduper onda hals... men huvudsaken är väl att man rör på sig lite.... en runda på 1 h borde räcka.... sen ska jag försöka iväg och sola också. I look like shit!!! Och jag orkar inte göra vid mig någon gång heller så ja, I look like shit!!!

Jaja, nog med gnäll.
Får väl ta tag i mitt cp-liv.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0