Som jag skrev innan.... det går fler tåg...

Men inte hur många som helst.... tror ni inte att jag blev underkänd på omtentan idag?
Ska berätta för er hur jävla jobbigt detta är. Det är fan ett rent helvete.
Jag, Filippa Lindenbjär Knutsson, har ALDRIG haft underkänt på ett prov i hela mitt liv, ALDRIG!
Nu helt plötsligt, efter vadå? 13 år i skolan? verkar trenden har vänt... Hela första kursen vad fine, godkänt i allt. Nu däremot... what happened? Först blev jag underkänd på läkemedelstentan... men klarade den på omtentan som tur var... sen blev jag underkänd på anatomin, vilket iofs inte förvånade mig eftersom det är så sjukt mycket och jag var sjuk på lovet vilket gjorde mina chanser till att studera likamed noll.... sen blev jag ju underkänd på ett av 4 moment på den praktiska tentan för ett tag sedan, gjorde omtenta idag och blev underkänd igen! Jag blev mest förbannad på mig själv, men det gick ut över läraren tyvärr. Kommer inte säga exakt vad jag sa... men jag gjorde klart för henne att nästa gång jag gör det igen... ja då ska jag inte ha henne, utan en annan. Och jag tror jag fick min vilja igenom faktiskt. Det är vad mina förhoppningar säger...

Herregud, vad har hänt? Har jag supit så mycket att jag inte har några hjärnceller kvar?

Fan, ge mig mitt liv tillbaka. Och hörrni... läs aldrig på högskolan, det är fan ett rent helvete.
För just nu.... just nu jobbar jag hellre på Maxi resten av mitt liv.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0