Söndag...

Hej!

Söndag idag... gick upp redan vid tio vilket är tidigt för att vara mig : ) Sen stack jag och mamma upp till Åhléns och REA-shoppade. Skinhandskar, strumpor och en tröja blev det för min del! Sen solade vi också : ) Jag solade 15 minuter, får väl se om det syns denna gången ;P Sist gjorde det inte. Som jag sa när jag var lite berusad och berättade om min solning "Va fan... varför har jag fått sån blatte-hy?". Med tanke på att jag typ aldrig bränner mig så ja, lite så kan man uttrycka det haha. Dummmaaaa. Dåliga solarium eller något.

Sen när vi kom hem så tog vi bilen och åkte iväg till Balsberget. Gick en långpromenad där och det var faktiskt jobbigt. Massa backar : ) Hundarna uppskattade det iaf : )

Nu ska jag sätta igång med plugget... osså ska jag ta en varm dusch. Mums!

//Ippa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0