Sorgligt

Hej!

Idag var det jobb som gällde. Kul att göra något annat än att plugga... Ikväll vet jag inte vad som händer, ska passa Ibsen så blir väl att sitta själv i lägenheten med honom. Kul, verkligen. Kanske får tid att plugga då. Jo, förmodligen. Nice på en lördagskväll...

Med rubriken sorgligt menar jag hur hemskt det är med alla jakthundar som skadas på jakterna. En väns tyska jaktterrier dock idag under jakten. Så hemskt... är verkligen livrädd varje dag våra hundar är ute och jagar... särskilt orolig är jag för Gaston. Han är min baby, sånna känslor har jag nog aldrig haft för någon annan hund. Svårt att förklara men jag älskar honom och han älskar mig : ) Dessutom är han den som är minst försiktig...

Jaja... hoppas ni alla har en trevligare kväll än vad jag kommer ha.

//Ippa

Kommentarer
Postat av: Micca

räkna inte med att min kväll blir mkt bättre, hostar snor o sväljer igen haha :(

2009-01-31 @ 19:26:52
URL: http://miccii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0