Till något roligare än plugg...

Umgänge med vänner och pojkvän. Inte vanligt nu för tiden faktiskt ;P Ippa = inget socialt liv över huvud taget.
Ska hem till Sebastian och umgås med honom + Mim + Dagge. Ska bli skoj : )

Fan vad det är kallt förresten... mina händer fryser sönder :S och fötterna också! Usch usch usch! =/

Imorgon är jag i skolan 10-15. Wish me luck på min sista omtenta :S Men som tur är har jag 2 övningstimmar till mitt förfogande innan omtentan startar : ) Ska äta lunch med Sandra imorgon efter att jag har övat och innan omtentan är. Ska nog gå bra... aa fast det trodde jag ju på omtenta nummer 1 också....

Puss
//Ippa

Kommentarer
Postat av: Ferhat

SV: Japp, ambulansSSK finns alltid i mitt hjärta så det är det jag ska jobba med i framtiden, insallah hehe :D.



Har du inte tänkt riktigt på vad du vill bli???? =)

2009-01-15 @ 20:02:20
URL: http://ferhat.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0