Uppgång och nedgång

Goddag söndag!

Helgen har varit... ehm... intressant eller vad man ska säga. I fredags skulle vi gå ut. Slutade med några shots, som var några för mycket. Kom aldrig ut och det betalade sig i en hemsk lördag. Haha usch Micca... vi kanske inte ska festa tillsammans? ;P

I lördags var det "Let's dance" nere på yllan som gällde. Det var skoj faktiskt, och god mat! : )
Dagge kom efter föreställningen så då fick man umgås lite med honom också : )

Nu är jag hemma hos mamma, har städat mitt rum så det blev skitfint : ) och rent ;P Jag och mamsen ska snart köra och sola och sen efter det blir det plugg för hela slanten. Måste plugga inför den stora tentan den 7:e! Sen måste jag fixa lite med B-uppsatsen också.... jobbigt =/ Vid 20 kommer Dagge i alla fall så då tar det stopp i pluggandet : )

Ha det bra, bilder kommer sen!

//Ippa


Kommentarer
Postat av: Micca

hahah inte meant to be känns det som

2009-01-25 @ 15:13:02
URL: http://miccii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0