Världens sjukaste kväll oh yes

Började med tacopaj hemma hos mig tillsammans med Sandra, Sabina och Maria. Var mycket trevligt. Blev en massa skratt, musik, sextalk och annat tjejigt. Och kanske lite för mycket dricka. Ska ut på grand... kommer på "Shit, mitt leg ligger i den andra jackan" (som var hemma hos mamma). Ringer taxi och Sandra följer med. Åker tillbaka igen. Som tur är kostade hela resan bara 80 spänn. Billigt! Ut på grand sen... as kalas... skitmycket folk... sen träffar andra classmates... gjorde bort mig totalt... eller vi, jag och Maria. Eller vad säger du? Vill inte gå tillbaka till skolan på måndag HAHA. Fy fan....

Hade öl över hela mig och i mitt hår men går ändå och lägger mig sedan utan att ha duschat eller någonting. Fräscht.

Vaknar klockan 7, tänker... oh shit vad snurrigt... tänker på hur mycket jag druckit och inser... fuck. Jag kan inte köra bil till jobbet senare... Ringer och beställer taxi till klockan halv 12.

Taxin kommer, jag åker till jobbet... jobbar hela dagen och luktar skit! Nu är jag i alla fall äntligen hemma och är btw skithungrig. Åt bara sallad idag...

Ska duscha, käka och sen till världens bästa Micca!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0