Why do all good things come to an end?

När jag hör den låten, då tänker jag på min älskade hund Nellie som gick bort för snart ett år sedan. Vad jag också tänker på är varför allt bra faktiskt tar slut? Bra vänskap verkar vara något som sällan håller. Det är bara få människor man funkar med. Idag väljer jag mina vänner. När man var yngre tog man vad som dök upp.

Vad jag verkligen HATAR är när folk inte vågar säga som det är, utan säger saker de vill ha sagt i koder. De antyder något som jag ändå vet är sant. Är sanningen så jävla farlig att uttrycka?

Nej jag skiter i vilket nu. En del vänner glider man ifrån, vissa vänner har aldrig tid och vissa vänner just don't give a fuck. De sistnämnda kallar jag "vänner" med stora feta kaninöron.

I'm so sick of it.
Som sagt, all good things come to an end.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0