Dagen i ord :)

Hello :)
Igår blev det ingen utgång... va inte särskilt sugen.. lite bakis från igår och sådär. Så jag stack hem till D och kollade på Benjamin button på deras nya blueray-spelare. Finfin bild :) Sen gick vi och la oss. Skönt var det :)

Nu ska jag in och göra vid mig... börjar klockan 11 och jobbar fram till klockan 16. Sen ska jag åka till Mellbystrand för att fira Anna (Dags syster) som har fyllt år. Ska bli trevligt :):):) Ska dock åka hem i tid eftersom jag jobbar imorgon (samma tid som idag). Åh, vad drygt det är att jobba. Men nu är det bara 2 veckor kvar efter denna veckan sen väntar 3 veckors semester. Förhoppningsvis med 1 veckas solsemester med vänner :) LÄNGTAR!!!

//Ippa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0