En ledig helg!

Hej!
Ja, äntligen ledig faktiskt. Sjukt fint :) Tränade tidigt imorse 8.30-9.30. Var skönt men det kändes att jag varit ifrån det ett tag. Har ju inte tränat någonting om man bortser från joggingturer och promenader. Men nu ska jag sätta igång igen tänkte jag så att allt går lite fortare och lättare :)

Behöver gå på Core eftersom min rygg tar stryk av jobbet. Får sätta igång med det också :)

Var i stan också idag och köpte strumpor, trosor och en sjal :) Behövde underkläder... Bh orkade jag inte prova... det får bli en dag när jag är pigg... när nu fan det ska hända ;P

Ikväll ska jag vara hemma helt själv och bara finnas till. Ganska skönt faktiskt... ska laga mat och kränga den all by myself :) Hoppas alla har kul i Åhus ikväll... själv lovade jag mig själv en vit helg... och det håller jag fast vid även om jag är sugen. Men på torsdag, då är det personalfest :)

//Ippa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0