Hängtutte mjaooo

Hej!
Igår var det personalfest för hela slanten. Förfestade hos Caroline sen stack vi till idrottsplatsen... käkade och kollade på Lena & Orup. Det var trevligt. Är helt hes idag så mycket som jag sjöng haha :) En del dricka blev det... tillräckligt måste jag säga. När jag kom hem till D så gick jag in till grannen istället. Skumt, mycket skumt.

Ikväll blir det kanske utgång med tjejerna. Det återstår väl att se :) Trevligt isf... även om ja inte är sugen på mer sprit haha ;P Usch... var på bolaget innan och höll på att kräkas när jag såg det ;P JAJA, man lever bara en gång. Kom ihåg det. Jagska leva varje dag som om det vore den sista. När man varit i sjukvården så vet man att allas liv hänger på en skör tråd. Att jag är frisk och kry är jag riktigt glad över... det gäller att inte ta det för givet. Som sagt... man vet aldrig när det är över. Tänk på det!

NU; dusch, sova + promenad och middag.
//Ippa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0