Jag är så jävla lycklig

Tivolirock. Dead by april. The sounds. Detta blandat med underbara människor. Jag är lycklig.

Igår var verkligen den bästa dagen på länge. Jobbade till klockan 16 och fick stressa som fan för att hinna med Dead by april. Jag var på skitdåligt humör eftersom jag tål stress väldigt dåligt. MEN DET VAR SÅ VÄRT DET! Herregud vad bra de var.... sjukt. Deras musik älskar jag. Köpte deras skiva för någon månad sen. De påminner väldigt om ett av mina stora favoritband - Linkin park. Trodde aldrig att den typen av musik skulle vara så bra live. Playback dock, but still! Nästa gång spelar de på Sonisphere. Om ni kan så ska måste ni se dem. Mirakulöst.

Sen efter de satt vi och drack, lyssnade på artmade och bullet. Sen vid midnatt var det dags för The sounds - ett av mina favoritband faktiskt. Det är nostalgi. Har mycket minnen med deras musik då jag lyssnade mycket på de när jag var yngre. De var... fantastiska. Jag har inte så mycket mer än så att säga. Finns inget att tillägga. Obeskrivligt. Och Maja är ju inte lite snygg!

Idag mår jag som jag förtjänar. Jag är inte mindre glad för det. Detta ska jag leva på i evigheter! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0