Maria magdalena marknad

Yes, jag var där med Emma idag. Ledig idag som alla andra tisdagar, niiice. Denna veckan jobbar jag onsdag, torsdag, lördag och söndag. Ska försöka få någon att jobba min lördag eftersom jag ska iväg där på eftermiddagen. Blir lite tight med tiden.

Iallafall... det var trevligt på marknaden :) Köpte senap och andra nödvändigheter ;P Annars har jag inga speciella planer för dagen... ska gå på step ikväll... det var längesen så jag kommer förmodligen kräkas eller dö, men vafan... kroppen måste ju tränas... så är det. Märks att jag inte tränat lika mycket som innan nu på några veckor.... har nämligen skitont  ryggen... får alltd det när jag hoppat träningen. Men nu får jag ta tag i det igen, för ryggens och "kaggens" skull ;)

Neeeh.
Sova lite nu kanske?

//Ippa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0