När gamla problem försvinner så uppstår det nya

Jag har gått ner 8 kilo i vikt. Jag blir både piggare och snyggare. Med kläder, ska det tilläggas. Bara snyggare med kläder alltså. Mindre kroppsfett har resulterat i hängbröst. Ja, typ. De är ju inte lika fasta som innan precis. Ovansidan av magen har blivit lite skrynklig p.g.a att där nu bara finns hud. Revbenen är väldigt framträdande på ryggen när jag tittar mig själv i spegeln. Det är verkligen inte snyggt. Dock syns de inte lika mycket på framsidan, vilket är bra.

Så mina vänner. Det är inte bara positivt att gå ner i vikt. Trots skavankerna, som förhoppningsvis rättar till sig lite när kroppen har vant sig så att huden dras ihop något, så känner jag att jag vill gå ner mer.

8 kilo till till Mars 2010. Tror ni att jag klarar det?
I do.

//Ippa (som numera har en C-kupa)

Kommentarer
Postat av: Micca

Hej o välkomen i klubben min kära ^^

2009-07-16 @ 19:01:06
URL: http://cirkusmiccii.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0