Resten av veckan = FULLT UPP

Hej!
Nu har jag äntligen blivit klar för läggdags... fast vat tvungen att skriva ett litet inlägg först. Jobbade idag till klockan 19 sen kom Dagge och då kollade vi möbler och annat till lägenheten. Ska nog bli bra detta :) Först nu har jag kunnat sätta mig ner... noppade ögonbrynen i ca 1 timme... fan vad svårt det ska vara... håller på skitlänge och tycker man fått bort allting... men sen hittar man alltid fler små irriterande hårstrån. Dagens I-landsproblem jag vet...

Resten av veckan har jag faktiskt fullt upp. Imorgon jobbar jag kl. 7-16 sen är det dags för lite personalfest. Ska gå på Lena PH + Orup och käka i samband med det. Lite fest och alkoholhaltiga drycker blir det också skulle jag tippa på ;) På fredagen är jag ledig... som tur är :) Då ska jag mest vara trött och bakis... träning ska jag väl också hinna med. Sen på kvällen kommer Carro hem... utgång eventuellt. Aldrig fel :) Jag blir aldrig trött på att festa, aldrig.

På lördagen ska jag jobba mellan 11-16 sen ska jag köra direkt till Mellbystrand för att fira Anna (D's storasyster) som fyller år. Trevligt med mat och umgänge :)

Söndag... jobb igen 11-16 sen förmodligen bara ta det lugnt och summera veckan. Detta är en händelserik vecka minsann :) Det gillar vi. Att göra ingenting är förmodligen det värsta jag vet... 1 gång i månaden behöver jag det men sen får det vara. Workoholic som jag är.

NU; S Ä N G E N .... mmmm. Upp tidigt (06) :)
//Ippa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0