Systemetpremiär

Ja, nu har jag varit på systemet och handlat för första gången i mitt liv. Handlat och handlat... shoppat skulle jag mer vilja säga... för 700 spänn till och med. Herregud, jag är galen. Blev i alla fall några cider - till uppvärmningen, en Bacardi razz - till huvudrätt och Jägermeister - ja, shotar är ett måste för en grym utekväll. Jag är helnöjd faktiskt höhö : )

Idag har jag inga planer alls typ... ska ut och gå en långrunda när solen gått i moln (varmt..) och sen får vi se. Handlade jordgubbar innan så jag sitter och trycker i mig det nu till lunch. Jordgubbar är så jävla gott! Och det bästa av allt är att de har pointsvärde 0... : )

//Ippa


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0