1 week done

... 6 to go! Åh vad jag längtar efter semester redan! Det är så fint väder och SÅ frustrerande att inte kunna vara ute. Har jag sagt att jag är kritvit nu i juni månad? Det är inte likt mig. På tisdag ska jag till stranden. Så fan om det är kasst väder då!!! :(

Nu har jag avklarat en vecka @ work. Nu är det som sagt bara 6 veckor kvar ;P

Veckoplanering
Måndag: Jobba 10-19
Tisdag: LEDIG - stranden med tjejerna + träning
Onsdag: Jobba 10-19
Torsdag: Jobba 7-16 + träning
Fredag: Jobba 10-19, Kristianstadsdagarna börjar = FEST med giiirls : )
Lördag: LEDIG, träning
Söndag: LEDIG, kalas för mig som fyller 20 dagen efter : )

Så jag har fullt upp : )


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0