Ändrade planer!

Blir ingen Kevin eftersom vädret inte ser alltför lovande ut. Blir istället födelsedagsmiddag hos D's kompis Markus. Sen ska jag hem till D och mysa. Tro det eller ej, men idag ska jag äta godis för första gången på 9 veckor. 9 veckor!!!! Shit, jag förstår inte hur jag klarat mig utan alla goda saker i nio hela veckor... jag har ju iofs ätit viktväktargodis men det är inte ens gott. Jag tål det inte heller... min mage blir som en ballong. Hej gaser!!! :O

Dock blir det väl inte så mycket för då går man väl upp de kilona man gick ner förra veckan... men lite kan väl inte göra särskilt stor skillnad.

För nu ska jag fira att det är sommar och att jag är 1/3 Sjuksköterska :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0