Datorhelvete

Fick lämna in min dator idag p.g.a att två knappar har lossnat från tangentbordet. Kul... så nu sitter man på mammas (dåliga) dator. Men vad gör man... jag kan ju ändå inte skriva på den när F och G inte går att trycka ;P
Micca ringde och väckte mig vid 11 imorse och då var jag aptrött ;P Sen blev jag piggare iaf. Efter elgiganten stack jag hem till henne och snackade skit. Nu sitter jag här och ska snart iväg på ansiktsbehandling. Ska bli så skönt att äntligen bli av med alla pormaskar. De är hemska... särskilt de på näsan hehe : )

I ansiktsbehandlingen ingår:
Rengöring - peeling -hudanalys- ånga - portömning -plock/vax bryn - mask - avslutande kräm - lätt make-up
400 kr om man är under 25 : )

Nej nu bär det av! :)
//Ippa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0