En liten titt i spegeln räcker...

För egentligen; FAN vad snygg jag är. Utsidan... visst den gör mig inte sämre men den betyder inte mest. Det är faktiskt insidan som gör människan. Knäpp jag är. Jag älskar allt som har med yta att göra samtidigt som jag har fötterna på jorden och vet att det är insidan som räknas. Nåja, mer än utsidan i alla fall. Det är människans personligehet som gör henne vacker!

Jag tror egentligen inte det är mina kilon som gör mig snyggare vid beskådning. Det är nog snarare vetskapen om att jag tappat kilon som gör mig snyggare.

Självförtroende. We like.

Kommentarer
Postat av: Micca

så sant så sant. såg oprah igår, då sa hennes typ livscoach "när du når ditt mål kommer du inse att det inte var det du ville utan ngt annat" det är sant. man måste vara nöjd med alla annat i livet också ;)

2009-06-27 @ 00:22:46
URL: http://cirkusmiccii.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0