En underbar dag : )

Hej!
Vaknade upp bredvid D imorse sen stack jag snabbt hem, drog på mig bikinin (läs: underkläderna. Jag äger ingen bikini) och stack sen till stranden tillsammans med Maria och Mim. Det var fint väder fram till klockan halv 1 någonting sen blev det mulet. Vi körde då hem igen och möttes av ett strålande väder här hemma så då fortsatte jag mitt pressande i några timmar till. Efter ett tag började det kännas rejält så då gick jag in, tog på mig joggingskorna och gick ut på en 45 minuter lång powerwalk. Det var nice. Svetten rann. Härligt är det allt : ) ÄLSKAR VÄRME! Längtar bara ännu mer till Thailand nu! : )

Så nu sitter jag här... helt dyngsur.. väntar på att duschen ska bli ledig och att maten ska bli färdig (viktväktarnas kycklingpaj från en receptbok).

Annars väntar bara jobb nu i 3 dagar framåt - sen en ledig helg med kalas och grejer... och kom ihåg; på måndag fyller jag år : )

//Ippa


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0