Framme i Oslo

Hej! Nu är jg efter många om och men framme i vackra Oslo. Vet ni vad? Solen skiner. Det slår jag vad om att den inte gör hemma. Igår så tog jag tåget klockan 06.23 från Krisitanstad till Malmö. Väl framme i Malmö öste det ner och stormade. Jag var sjukt blöt... usch och fy! :( Bussen kom till slut i alla fall och det var varmt och skönt där : ) Sen när vi kom in i Norge så hade det tydligen hät en olycka där en lastbilschaufför hade omkommit så köerna var flera mil långa...
Bussen var ungefär 1,5 timme försenad . Segt! Men fram kom jag och där stod världens bästa Caroline och väntade på mig : ) Vi gick sedan hem till henne söta lilla 1a och vi stannade och handlade på vägen. Väl hema lagade vi mat. Lövbiff med klyftpotatis och örtsås. Det var gott. Sen kollade vi på lite Idolauditions och somnade ganska tidigt...

Har nyss vaknat, duschat, käkat och gjort oss iordning. Idag blir det en runda på stan och sen senare blir det möte och middag med hennes jobbarkompisar. Spännande att träffa lite norrmän. Undrar om jag kommer fatta något...

Saknar er alla där hemma! Hoppas ni har det bra, för det har jag : )

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0