Händelserik dag : )

6 Juni - Sveriges nationaldag. Jag är fortfarande riktigt förbannad över hur lite den firas. Det ska trotsas ikväll. Jag ska fan måla hela svenska flaggan över mig och gå in på T-baren sjungandes nationalsången. DET är respekt. Anledningen till detta bristfälliga firande är väl de äckliga partier som smutsat ner svenska flaggan och gjort den till symbol för rasism. FUCK YOU!

6 Juni - min hund Belker fyller 2 år. Gud vad tiden går fort...

6 Juni - betyder att alla affärer har stängt förutom Biltema. Detta betyder alltså att jag ska jobba 12-17.

6 Juni - betyder Sverige vs. Danmark 20.00 @ Råsunda

6 Juni - betyder FEST med tjejerna : )

Livet är en fest...


Kommentarer
Postat av: Micca

håller med dig! rita en flagga för mig också!

Längtar tills den 19e då e det du och jag för hela slanten! Älskareeeeiii

2009-06-06 @ 14:25:03
URL: http://miccii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0