Helluuuu : )

Ja, ny vecka. Den ser riktigt bra ut får jag säga. Har jobbat idag ända till klockan 19. Segt i slutet, men annars har det gått bra tycker jag. Sjutk varmt med kroppsarbete i denna värmen måste jag säga. Lite tråkigt att man inte kan njuta av det fina vädret när man jobbar men så är det ju. Hellre det än att vara utan cash : ) Imorgon ska jag iaf till stranden om det är fint väder : ) Längtar. Bara för det kommer det väl regna haha ;P Det är min tur- det ; )

Har nu börjat råbanta igen precis som i början. Skriva upp varenda liten sak jag stoppar i mig och idag har det hittills bara blivit 16,5 points. Visst är jag hungrig men inte så att det känns som jag ska dö precis. Måste spara tills på fredag och söndag. På fredag är det fest som gäller. Sprit = många points. På söndag ska jag ha kalas och då vankas det smörgåstårta och massa kakor och tårta = Helvetes massa points. Hmm... ahja.. ibland måste man väl synda lite...

Ha det!
//Ippa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0