Ippa är brunett :O

JAA idag övergav jag mitt blonda liv och återgick till brunetternas sida... och jag älskar det : ) Passar mig skitbra tycker jag. Eller vad tycker ni?



 

Annars har jag haft en trevlig dag i stan med Micca och Lion (och Selda lite också). Vi käkade på Trendie (baguette, mums) och gick rundor i affärer och så. Alltid trevligt att bara strosa rundor.

Imorgon är det midsommar och jag är L A D D A D. Stort F på många av mina vänner som inte kommer att göra mitt sällskap dock. Av mina vänner är det endast 2 som kommer. KASST som fan om jag får säga det själv. Tillslut orkar man inte bjuda någon... men jaja, tur att man känner andra där.

BEVIS PÅ VIKTNEDGÅNG (byxor i stl 36)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0