Irriterad

Fan vad irriterad jag blir. Jag har ALDRIG tid för någonting. Egentligen borde jag sitta och råplugga nu men jag har ingen chans imorgon ändå eftersom jag börjat för sent... så jag tänkte jag skulle in till stan och titta på skattjakten. Jag har frågat exakt 12 personer om de kan men INGEN kan.

Nu när jag för en gångs skull har tid så är det ingen som kan.
Det kanske dröjer 1 månad innan jag har tid nästa gång.

Annars idag ska jag till Vikväktarna och bli förnedrad typ. Har ju inte gått ner särskilt mycket nu på 3 veckor... bara något kilo eller så... fast huvudsaken är väl egentligen att det går nedåt... : )

Nästa fredag åker jag till Oslo och hälsar på Caroline : ) 12-16 Juni minsann! Ska bli väldigt skoj : )
Och på lördag är det fest igen som gäller. T-baren ftw! : )

//Ippa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0