Kvällen

Förfest hos Dagge - groggar och shottar med de bästa : ) Sen - T-baren och en massa folk. Fick höra en massa skitsnack som inte ens stämmer... som att jag skulle haft sex med ett ex. Skaffa er ett liv istället för att gå runt och bry er om andras. Men allt var kul förutom det iaf. Massa dans - så skoj : ) Älskar att dansa. Jag dansar alltid, morgon och kväll. Tillsammans med vänner på ett uteställe är dock det bästa : ) WE LIKE?

Nu idag ska jag bara ta det lugnt (vaknade nyss btw) och sen ska jag gå och rösta. Har beslutsångest... kan inte bestämma hur jag ska rösta. Skit också. Får väl se vad det blir när jag står där. Enligt DN's test ska jag rösta på V... men jag vet inte =/ Jag gillar inte V's valprogram när det är val till regeringen... men i EU frågan är de väl ganska vettiga...
Sen finns det två folkpartister som jag gillar. Bland annat en gubbe som vill gå ur EU. Det gillas, för jag gillar inte EU. Tycker det var en väldigt dum idé.

Annars idag blir det bara CHILL!
//Ippa

Kommentarer
Postat av: Sofia

UT UR EU?! Är du galen kvinna? :P Jag röstade KD haha! Euro, Europeisk FBI, lättare att få sjukvård i andra EU-länder om man vill, JA till Lissabonfördaget etc...

2009-06-07 @ 14:55:34
URL: http://sofiagjerstad.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0