LYCKLIG

JA KLARADE TENTAN! GUD VAD SKÖNT! Jag kan inte fatta det... på denna tentan.. som egentligen var skitstor och verkade skitsvår... pluggade jag endast 2 timmar på. Dagen innan pluggade jag ingenting... av olika anledningar. FAN VAD BÄST JAG ÄR!!!!

För varje dag som går så blir jag bara mer och mer säker på mig själv. Jag har så stora krav på mig själv, och jag tror alltid att jag inte kommer klara vad som komma skall. Men sanningen är, att jag har klarat allt i mitt liv hittills.

Det är så sant som det är sagt. "Nothing's big enough to hide me". 6 Juli here we go : )

Kommentarer
Postat av: Micca

Grattiiis Yaao ^^

2009-06-16 @ 18:42:59
URL: http://cirkusmiccii.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0