Min lediga dag

Hej!
Idag har jag sovit länge... ända fram till 11 faktiskt... sen tog jag och D det lugnt, åt frukost och kollade på Prison Break. Efter det skjutsade han mig till träningen där jag tränade 1,5 timme. Körde mitt vanliga dvs 10 min löpning + 10 min rodd + 10 min Crosstrainer + Styrketräningsövning + 10 min rask promenad i slutet. Det kändes idag vill jag lova. Såg ut som jag hade duschat efteråt : ) Men jag gillar't! Sen stack jag hem, åt middag (spaghetti och köttfärssås) och lade mig i solen i ungefär en timme. Nu är det verkligen duschen som gäller... luktar nog inte alltför fräscht efter både träning och solning :) Vid halv 6 kommer D och hämtar mig för då ska vi kolla på lägenhet : ) Hoppas den är fin och att han får den!

Puss
//Ippa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0