Torsdag 11 Juni

Hej!

Idag har varit en stressig dag. Jag vaknade inte förrän vid kl.11 fast jag hade lovat mig själv att gå upp senast 10. Gick hem från D där jag hade sovit och kastade mig i duschen och senare efter en oerhört bristfällig sminkning och tandborstning så var jag redo. Då kom jag på att jag glömt äta frukost. Tittade i skåpet och det fanns inte ett skit att äta... och jag var inte hungrig heller... så det blev en liten skalk med en skinkskiva? Mycket gott.. not.

Stack sen till Maxi för att inhandla saker jag skulle ha med mig till Norge. Blev lite bröd, kött, pålägg och annat smått och gott. Hoppas du blir nöjd Carro ; ) Sjukt vad mycket folk det var på Maxi... men såklart... det är ju studenten imorgon.

På tal om studenten... tänk att det är över 1 år sen jag stod där och var lyckligast i världen. Åh vad jag vill göra det igen! Blir fortfarande helt tårögd när jag hör studentsången. Det är sann lycka. Bästa dagen i mitt liv, utan tvekan. De säger att den bästa dagen i ens liv är när man får sina barn... men vad jag inte förstår är hur något överhuvudtaget ska kunna slå studentdagen. På fullt allvar... barn är jättehärligt, men studentdagen... ja den är SÅ JÄVLA FANTASTISK! : )

Imorgon klockan 6.23 bär det av till Oslo, Norge för min del. Ska bli jättekul att få träffa Carro och komma ifrån Sverige ett litet tag. Ses imorgon snäckan!!! : )

//Ippa

Kommentarer
Postat av: Carro

woohoo, ser fram emot imorgon eftermiddag!!! :)

2009-06-11 @ 22:02:37
URL: http://carronorge.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0