Vaken nu...

Hej!

Carro stack till jobbet vid 6-tiden imorse. Jag somnade om som tur är men nu har jag nyss vaknat igen. Har lite tid för mig själv fram tills 4 när Carro slutar. Vet inte riktigt vad jag ska göra fram tills dess... Kanske ta bussen till stan och shoppa ännu mera? Kanske åka till hennes jobb och hälsa på? Jag vet inte. Jag vet i alla fall att jag måste tvätta håret för det är FETT! Är fortfarande helt bränd i ansiktet även om mycket har lagt sig... haha usch vad jag ser ut. Orkar inte ;P

Sa jag förresten att midsommaroutfiten är fixad? En tight kort leopardklänning och höga svarta pumps med öppen tå. Grr jag kommer vara hetast på stället. Mycket nöjd är jag. Jag har även köpt en ljus jeanskjol på Ginatricot. Beautiful! : )

Idag är en deprimerad dag. Jag känner mig bara kass i största allmänhet. Men så brukar jag känna mig när jag varit ifrån mina älsklingar ett tag. Men jag trivs ändå med att vara iväg. Konstigt. Jag är nog mest ledsen över att allting håller på att rinna ifrån mig. Som det här som jag skrev om i förra inlägget. Jag tror aldrig att jag kommer känna mig vuxen. Vad ska jag göra när alla mina kompisar står där med sina barn? Jag har SÅ svårt att se mig själv i det vanliga svenssonlivet... volvo, vovve, villa, man och barn. Det GÅR inte! Jag vill inte ge upp mitt nuvarande liv och börja skaffa kids nu. Samtidigt vill jag inget hellre än att gifta mig, bli mamma osv. Jag vill inte gifta mig och skaffa barn när jag är över 30 heller. Hur ska jag få ihop detta? Jag är stressad över detta nu... undra då hur det blir när jag är färdig med utbildningen när jag är 22?

När jag frågar mina vänner om de skulle kunna se mig som gift så skrattar de bara. Jag vet inte riktigt vad som menas med det ;P Varför inte liksom? Jag har ändå lyckats hålla ett förhållande vid liv i snart 4 år. Eller ja... om det varit JAG som hållit det vid liv vet jag inte but still....


Fy fan vad jag tänker för mycket. Rööv också. Nu ska jag fortsätta att göra ingenting i min ensamhet!
CIAO!


Kommentarer
Postat av: Jossan

Du tänker precis som jag - för mycket! Tänk inte så mycket! Ta det som det kommer, det blir bäst då :) Jag lovar! När det händer så händer det, du är bara 20 och har all tid kvar. Feel no stress.

2009-06-15 @ 12:12:33
URL: http://nattstad.se/josadora
Postat av: Micca

haha du är så söt ippa. man har alltid tid för sina vänner, man ska bara ta sig den tiden och det gör man :)

o hur mogen är jag på en skala ;) man behöver inte vara mogen för att vara gift o ha barn men du behöver inte gifta dig och skaffa barn på ngr år så stressa lugnt ;)

eller kan du gifta dig o så kan jag ha barn haha

2009-06-15 @ 13:24:38
URL: http://cirkusmiccii.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0