Vuxenpoäng

För idag har jag köpt tallrikar. Vuxenpoäng? Oh yes. Jättefina var dem i alla fall och det blev 8 stora och 8 små : ) Snart har jag ett komplett kök haha. Inte särskilt mycket som fattas. Eller jo... en del kanske. Min önskelista sätter vi också vuxenvarning på då den bara innehåller saker till hemmet. Jag tycker det är roligt faktiskt : )

Idag ska jag storstäda på mitt rum då jag får allergisk chock varje gång jag går in här (dammallergiker och slarvig, hur går det ihop?). Sen ska jag ta mig till gymet och biffa lite. Ska träna bort godisbitarna jag åt igår. Vet ni vad? Det var inte ens gott. Blev besviken faktiskt men man föreställer sig alltid för mycket. Så jag åt bara 5-10 bitar. Vilken tur att det inte var godare än så hehe ;P

Så nu... städning =/
//Ippa


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0